Jakość usług
Zapewniamy wielowymiarowo najwyższą jakość usług, zarówno poprzez współprace z partnerami technologicznymi oferującymi najwyższe standardy w zakresie wykorzystywanych produktów i technologii w warstwie technicznej, jak i poprzez system doboru, rozwoju i przygotowania naszych inżynierów i konsultantów. Realizujemy to poprzez zaawansowany sposób rekrutacji nowych pracowników kładący nacisk nie tylko na aspekty techniczne i merytoryczne, ale również na związane z pracą w zespole, komunikacją i aspektami umiejętności współpracy z wymagającymi klientami, czy spójny, wspólny system wartości. Specyfika realizowanych usług pozwoliła nam na wypracowanie własnej metodyki zespołowej pracy projektowej, gdzie nasi klienci oprócz opiekuna handlowego, otrzymują wsparcie kierownika projektu, koordynującego dostarczanie wszelkich usług i produktów oraz merytoryczne zespoły inżynierów i konsultantów zajmujących się zagadnieniami technicznymi bądź biznesowymi. Wieloletnia współpraca z klientami nauczyła nas, że klient i jego potrzeby są najważniejsze, a wszelkie informacje zwrotne od klientów odnośnie jakości i zgodności z oczekiwanymi są wiedzą bezcenną. Dlatego również nasz system jakości zakłada pozyskiwanie i analizowanie informacji zwrotnych od klientów m.in. przez ankiety bądź weryfikację telefoniczną.