Zadania i obowiązki
- odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w ramach wyznaczonej grupy klientów (realizację planu sprzedaży) za przychody i marżę, oraz parametry jakościowe sprzedaży tj. liczba klientów i mix produktowy,
- angażowanie w działania marketingowe służące zwiększaniu sprzedaży, rozpoznawalności firmy i generowaniu nowych kontaktów,
- raportowanie swojej pracy (CRM/spotkania wew./inne formy raportowania),
- realizacja projektów sprzedażowych i klientów w ramach swojej grupy klientów,
- współpraca z ekspertami technicznymi oraz kierownikiem projektu w celu ofertowania i zamykania, projektów sprzedażowych, udział w zespołach projektowych w wymaganym zakresie,
- zarządzanie swoim “lejkiem” sprzedaży we wszystkich aspektach,
- realizacja celów ramach MBO.
Wymagane kompetencje i doświadczenia:
- 1- 3 lat doświadczenia w sprzedaży popartego sukcesami, referencjami,
- wiedza nt. branży, wiedza produktowa i marketingowa, własne kontakty z klientami,
- skuteczność, zdolność do realizowania planów sprzedaży, znajomość technik i narzędzi sprzedaży, znajomość MS Office, umiejętności prezentacyjne,
- umiejętności miękkie związane z pracą w zespole, automotywacja,
- wskazane wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne.
Oferta firmy:
- atrakcyjne wynagrodzenie podziałem na część stałą i zmienną prowizyjną,
- wszelkie niezbędne narzędzia pracy,
- pozapłacowy pakiet pracowniczy (karta sport, dofinansowanie do szkoleń)
- pakiet szkoleń handlowych i produktowych,
- perspektywy awansu i rozwoju zawodowego, jasna ścieżka rozwoju zawodowego, pełna wyzwań zawodowych,
- niekorporacyjna atmosfera pracy i współpraca z zespołem, udział w ciekawych projektach.
Prosimy w aplikacji podać numer referencyjny ogłoszenia. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.