Wsparcie techniczne w zakresie oferowanych rozwiązań IT i sieci komputerowych

email: support@imns.pl , telefon: 71 797 77 25-26, fax: 71 794 77 17.

Najwyższy priorytet mają zgłoszenia dotyczące rozwiązań objętych opieką serwisową.
 

Pobierz formularz zgłoszenia reklamacji w fromacie docx.           Pobierz formularz zgłoszenia reklamacji w fromacie pdf.

     Formularz zgłoszenia reklamacji urządzenia zakupionego w IMNS Polska jest wnioskiem o autoryzowanie zwrotu urządzenia, w celu jego wymiany na sprawny / nowy lub bezpłatnej naprawy - zależnie od warunków gwarancji producenta. Wypełniony formularz należy przesłać elektronicznie lub faxem.
 

    Jako IMNS Polska od lat sprzedajemy zaawansowane rozwiązania IT, w tym urządzenia sieciowe różnych marek. Lata doświadczeń umocniły nas w przekonaniu, że nawet najlepsze, najbardziej zaawansowane rozwiązanie można tak nieprofesjonalnie wdrożyć, iż nie będzie ono odbiegać funkcjonalnością od znacznie uboższego rozwiązania „z niższej półki”. Zakup drogiego rozwiązania i niewykorzystywanie w pełni jego możliwości to zjawisko, z którym spotykamy się dość często.
Dlatego warto kwestii zdolności firmy, od której zamierza się zakupić rozwiązanie, do świadczenia profesjonalnego wsparcia technicznego poświęcić więcej czasu, sprawdzając jej kompetencje / referencje.

 

  Jeśli zakupiliście Państwo u innych dostawców oprogramowanie lub urządzenia, takich firm jak: Acronis, Axence, Cisco Systems, SoncWALL, Splunk i potrzebujecie pomocy technicznej, zapraszamy do kontaktu.